Dit zijn onze prijzen. Zonder vage kleine lettertjes. Mét goede begeleiding voor, tijdens en na je evenement.
€ 2.500
1 camera / op locatie
€ 3.450
3-4 camera’s / op locatie
Diverse camera’s / op locatie
Vindt je het lastig en weet je niet wat je moet kiezen? Twijfel je over wat de beste optie is voor jouw event?
Laat van je horen, dan adviseren we je.
Verkrijgbaar voor alle pakketten
Gebruik van ons platform in eigen huisstijl ( bij premium inclusief) met helpdesk
Inschrijfpagina op ons platform
Aanmelden + inloggen beveiligde omgeving met SMS verificatie
Inlogpagina
Uitnodigingen + inschrijvingen + herinnering mailing
Partner locaties en studio’s door heel Nederland
(hybride) Event organisatie
Extra Licht en geluid
Extra camera man
Extra camera’s
Locatiebezoek + testen internet
Regisseur op locatie
Mobiele camera
Host / Presentator (m/v)
Aftermovie
Grote LCD schermen / Monitoren
Snel een antwoord? Bekijk onze meest gestelde vragen of bel ons even voor advies!
Jazeker! Wij zijn gewend aan korte deadlines, daar liggen wij niet wakker van. Wij hebben meerdere teams en sets waardoor we snel kunnen schakelen. Wij hebben ook vaak klanten die in eerste instantie kiezen voor een Zoom of Teams Webinar maar dan naar mate de datum nadert toch graag een professionele setting wensen. Bel ons vrijblijvend om even snel te checken wat de mogelijkheden zijn.
Een PowerPoint, video, foto het maakt niets uit. We kunnen het allemaal in beeld brengen en we kunnen zelf bepalen op welke manier dit gebeurt. Bovenin, onderin of gezamenlijk met de presentator alles is mogelijk. Ook meerdere schermen om een presentator heen behoort tot de mogelijkheden.
Dat gebeurt vaak. Soms is het ook lastig om iemand vanaf de andere kant van de wereld in te laten vliegen. Wij hebben een online platvorm waar de spreker op kan inloggen zodat we haarscherp beeld binnen krijgen op onze software. Zo hebben we de mogelijkheid om maximaal 8 personen tegelijkertijd in beeld te brengen. Handig wanneer je bijvoorbeeld een jury of panel met experts hebt.
Het verschil zit hem vooral in de kwaliteit van beeld en geluid. Zoom, Teams, Hangouts en Skype zijn perfecte tools om met meerdere personen op afstand te vergaderen. Door de verschillende soorten verbindingen en beperkte bandbreedte zijn de beelden vaak onscherp en als het tegenzit loopt het geluid ook niet synchroon. Onze Webinars en Livestreams zijn van HD-kwaliteit beeld en geluid waardoor je kijkers naar een professionele uitzending kijken. Dit is goed voor je positionering als professioneel bedrijf en goed voor je marketingdoelstellingen.
Het begint uiteraard met een goede presentatie of een onderwerp. Belangrijk is om te weten of je kijkers wil laten inschrijven of dat je je doelgroep breed wil aanschrijven om je Webinar te bekijken. Zijn er gastsprekers en vanuit welke locatie wil je dat wij gaan uitzenden. Dit zijn de basiselementen die benodigd zijn voor de organisatie. Hierna gaan we samen stap voor stap door het proces. Van uitnodigingsmail, inschrijving, herinneringsmail tot de uitzending en de verspreiding van de Webinar achteraf. Uiteraard regelen wij alle technische zaken. Bekijk ook eens onze blog met veel praktische tips.
Als productiebedrijf hebben wij ervaren project managers die precies weten wat er komt kijken bij de organisatie van een professionele Webinar of online event. Wij adviseren en begeleiden je met elke stap en kunnen je volledig ontzorgen met het opzetten van een inschrijfpagina, het maken en versturen van persoonlijke e-mail uitnodigingen, het versturen van herinneringen, het maken van intro’s, outro’s, titelbalkjes in eigen branding, het verspreiden van de Webinar na uitzending via online marketing en nog veel meer. Bel voor de mogelijkheden met een van onze projectmanagers. Zij adviseren je graag!
Door onze jarenlange ervaring hebben wij een groot netwerk van presentatoren en dagvoorzitters opgebouwd. Voor elke branche en ieder met zijn eigen specialiteit. Geen simpele vragenstellers maar echte gespreksleiders die doorvragen en zich goed voorbereiden op het thema.
Omdat een Webinar of Livestream uit verschillende onderdelen bestaat is het moeilijk om hiervoor een vaste prijs te geven. Gaan we 1, 4 of 6 camera’s gebruiken? Op locatie of in onze studio? 1 of 8 gastsprekers? Gaan wij de hele productie verzorgen of gedeeltelijk? In een kort telefoongesprek kunnen we al snel een inschatting maken en een prijs afgeven.
Om je toch een idee te geven van de kosten kun je op onze pagina prijzen een goede indicatie krijgen van de mogelijkheden en kosten.
Neem contact op met onze projectmanager.
Ze denkt graag met je mee.
Moermanskkade 301
1013 BC Amsterdam
The Netherlands
+31 (0)88 141 14 15
hello@livestreamsolutions.nl
© Livestream Solutions 2023
This site is protected by reCAPTCHA and the
Google Privacy Policy and Terms of Service apply.