Ons multidisciplinair team
Slider
Ons multidisciplinair team
Slider

Meer dan 12 jaar ervaring

Livestream Solutions is een 100% dochter van SKIPP Creative Video Agency, een full service agency voor videoproducties en animaties. Al sinds 2005 brengen wij de marketing in beweging voor MKB, marktleiders en mooie merken. Niet voor de naam en de faam, maar omdat we elkaar begrijpen en tot een hoger niveau brengen. Onze opdrachtgevers dagen ons uit en geven ons de ruimte om te excelleren. En wij gaan verder dan welk bureau dan ook om hen een resultaat te leveren waarmee zij hoge ogen gooien. Toegevoegde waarde realiseren is wat ons team drijft.

Door onze jarenlange ervaring in commercials en videoproducties hebben wij alle faciliteiten in huis voor een professionele productie. Wij werken met de laatste technieken en onze collega’s zijn stuk voor stuk expert in hun vakgebied. Livestreams, Webinars en Webcasts zijn al jaren onderdeel van onze werkzaamheden. Door de toenemende vraag van onze klanten hebben we onze Livestream activiteiten gepositioneerd onder Livestream Solutions.

Slider

Veel gestelde vragen:

Ons event is al heel snel kunnen jullie ons helpen?

Jazeker! Wij zijn gewend aan korte deadlines, daar liggen wij niet wakker van. Wij hebben meerdere sets waardoor we snel kunnen schakelen. Wij hebben ook vaak klanten die in eerste instantie kiezen voor een Zoom of Teams Webinar maar dan naar mate de datum nadert toch graag een professionele setting wensen. Bel ons vrijblijvend om even snel te checken wat de mogelijkheden zijn.

Ik heb een PowerPoint en/of een video. Kan ik die ook delen?

Een PowerPoint, video, foto het maakt niets uit. We kunnen het allemaal in beeld brengen en we kunnen zelf bepalen op welke manier dit gebeurt. Bovenin, onderin of gezamenlijk met de presentator alles is mogelijk. Ook meerdere schermen om een presentator heen behoort tot de mogelijkheden.

We hebben een spreker maar die kan niet fysiek aanwezig zijn

Dat gebeurt vaak. Soms is het ook lastig om iemand vanaf de andere kant van de wereld in te laten vliegen. Wij hebben een online platvorm waar de spreker op kan inloggen zodat we haarscherp beeld binnen krijgen op onze software. Zo hebben we de mogelijkheid om maximaal 8 personen tegelijkertijd in beeld te brengen. Handig wanneer je bijvoorbeeld een jury of panel met experts hebt.

Wat is het verschil tussen jullie en een Webinar via Zoom?

Het verschil zit hem vooral in de kwaliteit van beeld en geluid. Zoom, Teams, Hangouts en Skype zijn perfecte tools om met meerdere personen op afstand te vergaderen. Door de verschillende soorten verbindingen en beperkte bandbreedte zijn de beelden vaak onscherp en als het tegenzit loopt het geluid ook niet synchroon. Onze Webinars en Livestreams zijn van HD-kwaliteit beeld en geluid waardoor je kijkers naar een professionele uitzending kijken. Dit is goed voor je positionering als professioneel bedrijf en goed voor je marketingdoelstellingen.

Wat heb ik nodig om een Webinar te organiseren?

Het begint uiteraard met een goede presentatie of een onderwerp. Belangrijk is om te weten of je kijkers wil laten inschrijven of dat je je doelgroep breed wil aanschrijven om je Webinar te bekijken. Zijn er gastsprekers en vanuit welke locatie wil je dat wij gaan uitzenden. Dit zijn de basiselementen die benodigd zijn voor de organisatie. Hierna gaan we samen stap voor stap door het proces. Van uitnodigingsmail, inschrijving, herinneringsmail tot de uitzending en de verspreiding van de Webinar achteraf. Uiteraard regelen wij alle technische zaken.

Wat regelen jullie allemaal?

Als productiebedrijf hebben wij ervaren producers die precies weten wat er komt kijken bij de organisatie van een professionele Webinar of livestream. Wij adviseren en begeleiden je met elke stap en kunnen je volledig ontzorgen met het opzetten van een inschrijfpagina, het maken en versturen van persoonlijke e-mail uitnodigingen, het versturen van herinneringen, het maken van intro’s, outro’s, titelbalkjes in eigen branding, het verspreiden van de Webinar na uitzending via online marketing en nog veel meer. Bel voor de mogelijkheden!

Wij zoeken een dagvoorzitter/presentator

Door onze jarenlange ervaring hebben wij een groot netwerk van presentatoren en dagvoorzitters opgebouwd. Voor elke branche en ieder met zijn eigen specialiteit. Geen simpele vragenstellers maar echte gespreksleiders die doorvragen en zich goed voorbereiden op het thema.

Wat kost een Webinar, Livestream of Webcast?

Omdat een Webinar of Livestream uit verschillende onderdelen bestaat is het moeilijk om hiervoor een vaste prijs te geven. Gaan we 1, 4 of 6 camera’s gebruiken? Op locatie of in onze studio? 1 of 8 gastsprekers? Gaan wij de hele productie verzorgen of gedeeltelijk? In een kort telefoongesprek kunnen we al snel een inschatting maken en een prijs afgeven.

Om je toch een idee te geven van de kosten, wij organiseren Webinars en Webcasts vanaf 1.500 euro. Een livestream is vaak technisch wat complexer en organiseren wij vanaf 2.250 euro. Valt best mee toch voor een all-in product met eigen producer?

Even snel een prijs opvragen? Geen probleem!


Bel met een van onze specialisten. Wij helpen je graag!

Koen

Leon

Jordi

Robin

Jenifer

Waarom Livestream Solutions?

  • Professioneel beeld, geluid, licht en decor
  • Uitzending vanuit eigen locatie of een van onze studio's.
  • Vele mogelijkheden van simpel met 1 camera tot heel uitgebreid met tientallen camera's.
  • Snel, deskundig, flexibel, betaalbaar en transparant.
  • Wij denken mee in het hele proces
  • Wij kunnen het hele traject verzorgen. Van inschrijving tot verspreiding en nemen je alles uit handen.
  • Uitzending op meerdere kanalen tegelijk is geen probleem. 
  • Altijd één aanspreekpunt.

Onze klanten: