Jouw evenement live op internet via Facebook, Youtube, LinkedIn of meerdere (social) platformen tegelijk.
Jouw evenement live op internet via Facebook, Youtube, Linkedin of meerdere (social) platformen tegelijk.
Vergroot je publiek met onze Event Livestream
Livestream via Social Media
Een livestream biedt mogelijkheden om een evenement zoals een beurs, concert, congres, training of een vergadering op hetzelfde moment online te delen met publiek over de hele wereld. Met een livestream vergroot je je bereik onder je doelgroep en bied je publiek, dat fysiek niet aanwezig kan zijn, toch een mogelijkheid om het evenement bij te wonen. Ook biedt het de mogelijkheid om sprekers die niet aanwezig kunnen zijn of aan de andere kant van de wereld zitten live te verbinden.
Onderzoek toont aan dat kijkers 3x langer naar een live video kijken dan naar een opgenomen sessie. Ook is je bereik veel groter. Facebook live video’s bijvoorbeeld krijgen namelijk 10x meer likes en comments dan reguliere video’s. Volgers op Facebook en YouTube krijgen notificaties wanneer een kanaal dat door hen gevolgd wordt live gaat.
Ook al ze op het moment zelf niet live kijken krijgen ze dus en waarschuwing dat een live uitzending gaat beginnen of bezig is.
Maar ook na de Livestream kan er natuurlijk nog gekeken worden naar de uitzending.
Live uitzending via ons eigen platform, YouTube, Facebook, Instagram, Linkedin, eigen website of allemaal tegelijk.
Dit is wat je standaard bij ons krijgt:
Webinar of Livestream vanuit eigen kantoor, event locatie of een van onze partner locatie’s.
Volledig volgens de regels van de overheid en het RIVM.
Wij gebruiken hoge kwaliteit 4K camera's waardoor haarscherpe livestream.
Inschrijven via eigen website of ons eigen platform.
Te bekijken op alle devices (mobiel, tablet, computer, tv) openbaar of afgeschermd voor een select publiek.
Uitzending op eigen website, Youtube, Facebook , LinkedIn of op ons platform met jullie eigen vormgeving.
Uitzending op meerdere kanalen tegelijk mogelijk.
Wij maken gebruik van jullie brand guide Lines.
Volledige begeleiding door ons team van A t/m Z.
Altijd je eigen projectmanager, dus 1 aanspreekpunt.
Altijd met grafisch pakket (Intro/outro, titelbalkjes, logo in de hoek).
Wij hebben altijd een complete mobiele studio mee met professioneel licht en geluid.
Live inbellen sprekers doormiddel van een videoverbinding.
Gebruik van PowerPoints, Video's en eigen scherm delen.
Doormiddel van een chatfunctie interactief vragen stellen.
Een interactieve poll tijdens de uitzending.
Wij kunnen verschillende ervaren gespreksleiders verzorgen.
Altijd een vast transparant tarief. (geen licenties, geen abonnementen).
Wist je dat we jou ook kunnen helpen met:
Het ontwerpen, opstellen en versturen van uitnodigingen
Social media campagne om jullie doelgroep te bereiken
Het volledige inschrijfproces en de reminder(s) voor het Webinar
Het kiezen van het juiste platform voor uitzending
Een professionele host
Een mooie locatie die past bij het webinar
Wij beschikken over een eigen platform die we volledig opmaken in jullie huisstijl inclusief de Webinar player, Chatbox, Poll, aanvraagformulier voor meer informatie en eventuele inlogcode waar jullie je kijkers op kunnen uitnodigen.
Voorbereiding en uitnodiging Wij helpen je, indien gewenst, bij het opzetten van het inschrijfproces, het ontwikkelen van een inschrijfpagina en de marketing van het Webinar. Inclusief versturen uitnodigingen en meerdere herinneringsmails.
Productie en Webinar Uiteraard zorgen wij voor de hele productievoorbereiding. We starten altijd met een locatieonderzoek. Wij kijken en informeren goed naar zowel de technische aspecten alsmede gezondheidsaspecten zodat we veilig kunnen werken binnen de RIVM richtlijnen. Daarna zorgen we dat alles technisch geregeld is. Licht, geluid, camera's en alle andere techniek heb je geen omkijken naar.
Analyse en verspreiding Na de Webinar zijn we uiteraard benieuwd naar de resultaten. Hoeveel kijkers waren er en hoeveel hebben er om meer informatie gevraagd? Indien gewenst helpen we je met het verspreiden van de Webinar via een social media campagne omdat jouw Webinar na de live uitzending ook heel interessant is om terug te kijken of om mensen in jouw doelgroep alsnog te bereiken.